Élményt adni, avagy a sárga póló varázsa

Amikor hat éve, először léptem át a Csodák Palotája kapuját, a tudományos élményközpontban töltött első munkanapomon, megfogadtam, hogy minden játékot,  attrakciót mihamarabb kipróbálok. Teltek-múltak a hetek, hónapok, évek és a háttérben dolgozó emberként, idődről-időre még mindig szembejött egy-egy kiállítótéri interaktív eszköz, mely kimaradt a kezdeti tesztelésből. 

Ma reggel, amikor  felöltöttem a demonstrátori sárga pólót, hogy erősítsem a frontvonalban dolgozó csapatot, még nem sejtettem, hogy ismét valami újat tanulok a "csodák földjén". A napindító eligazításon Orsi, a műszakvezető beosztott koradélutánra 5D mozit kezelni. Nem volt mit tenni, idejeve volt elsajátítani a feladatkörhöz tartozó ismereteket. :) 

Kicsit izgulva fogadtam az első nézőket, akik a világegyetemünk felfedezésére indultak. Minden gombnyomás, kattintás sikerült, a film végén elégedetten távoztak a látogatók. Úgy éreztem magam, mint anno az első éles "bevetésen", amikor a Hat szög a hetediken fortélyát adtam tovább a Csopa egyik kitelepülésén. 

A következő, játékvasutas vetítés már szinte rutinszerűen ment, bár a sarokban azért még izgultam egy kicsit. A hullámvasúton önfeledten szórakozó látogatók hamar eloszlatták ezt a szorongást. 

Jó érzés volt újra élményt adni a hozzánk érkezőknek! Köszönet Dórának a betanításért!  

a szerző a Csodák Palotája tudománykommunikációs vezetője